os60.fora.pl :: Wszystko na Symbiana!
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum os60.fora.pl :: Wszystko na Symbiana! Strona Główna
->
REGULAMIN
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
.:: REGULAMIN, FAQ ::.
----------------
REGULAMIN
FAQ
.:: SERIES 60 ::.
----------------
Newsy, linki, artykuły
Jesteś zielony??
Firmware
Hardware
Akcesoria
Sprzedam/Kupie/Zamienie
.:: Multimedia ::.
----------------
Dzwonki
Tapety
Filmy
Tematy
Zdjęcia
.:: Gry i Aplikacje ::.
----------------
Gry z N-Gage
Gry Java
Gry Symbian
Aplikacje na Symbiana
Aplikacje Java
Aplikacje na PC
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
tazo
Wysłany: Czw 1:48, 17 Sie 2006
Temat postu: Regulamin
Regulamin.
1. Forum jest miejscem do zadawania pytań, odpowiadania na pytania, wymiany zdań na poszczególne tematy, a co za tym idzie wyrażania swoich opinii na dany temat z poszanowaniem godności innych użytkowników biorących udział w dyskusji.
2. Cenimy wolność słowa i ekspresyjny sposób wypowiedzi użytkowników, ale bez obrażania i wyśmiewania innych biorących udział w dyskusji.
3. Za używanie wulgaryzmów grozi ostrzeżenie, lub BAN na LOGIN, IP, lub SPRZĘTOWY.
4. Staraj się formułować myśli zwięźle i przejrzyście oraz unikaj błędów ortograficznych. Używaj skrótów i alternatywnych form słów tylko wtedy, gdy są pospolite.
5. Forum to nie śmietnik – jeśli Twój post niczego nowego nie wniesie do dyskusji i piszesz jedynie np. ”No właśnie!”, „Zgadzam się z powyższym”, nie zamieszczaj go. Zawsze uzasadniaj swoje zdanie.
6. Posty typu "POMOCY" lub "I COTERAZ" oraz „????” będą bez czytania usuwane, posty pisane dla statystyk nie są mile widziane. Jest to jedynie szybka droga do BANA.
7. Pisz na temat danego forum, unikaj WIELKICH LITER w tytułach i treści, nadaj Twojej wypowiedzi adekwatny tytuł (w przypadku tłumaczeń podawaj wyłącznie wyrażenie do przetłumaczenia), cytuj z umiarem, a tym bardziej nie zmieniaj cytowanej treści.
8. Jeśli cytujesz tekst napisany przez kogoś innego to zamieść niezbędne informacje, konieczne do weryfikacji podanego przez Ciebie cytatu (źródło i autora zamieszczonego tekstu).
9. Jeżeli zgłosi się do zespołu MODTEAM autor artykułu który zacytowałeś bez jego zgody, wiedzy lub informacji skąd został wzięty, musisz liczyć się z adekwatną do tego karą.
10. Forum nie jest miejscem na reklamę innych serwisów, chyba że dopuszcza to komentarz danego działu. Wszelkie treści o charakterze spamu są zabronione i będą natychmiast usuwane, a ich autorzy odpowiednio karani.
11. Moderatorzy forum mają prawo do korekty, zmian lub usunięcia z forum dowolnego postu bez podania uzasadnienia.
12. Użytkownicy forum, którzy w procesie rejestracji podali nieprawdziwe dane, bądź dane te są nieaktualne (np. nieaktywny adres e-mail) oraz użytkownicy nie posiadający na koncie żadnego postu, mogą zostać zablokowani lub usunięci z forum bez ostrzeżenia.
13. Moderatorzy nie mają obowiązku kasowania postów jeśli ich autor wyrazi takową prośbę w sytuacji, gdy poprzez skasowanie jednego lub więcej postów dyskusja zatraci swój sens.
14. Każdy zarejestrowany użytkownik wyraża zgodę na okresowe otrzymywanie pod podanym adresem e-mail poczty elektronicznej.
15. Posty traktujące o sprawach nie dotyczących ogółu należy kierować na konta prywatne.
16. Nie wolno umieszczać na forum żadnego softu objętego licencją (płatnego). Równocześnie oznajmiamy, że Administratorzy nie ponoszą żadnej odpowiedzialności, jeśli fakt takowy zaistnieje. Nie jesteśmy w stanie monitorować forum 24h/dobę.
17. Osoby świadomie obrażające moderatorów, innych użytkowników oraz administrację forum otrzymają BANA a ich dane (IP, adres e-mail) zostaną ujawnione na czarnej liście. Nie interesuje nas czy miało to miejsce w ShoutBox, na forum, czy była to prywatna wiadomość zgłoszona do osób odpowiedzialnych za forum.
18. W przypadkach, których powyższy regulamin nie wymienia, obowiązuje zasada zdrowego rozsądku oraz przede wszystkim kultury osobistej!
19. Można prowadzić bez żadnych konsekwencji dyskusję z moderatorami, junior adminami i administratorem forum, w której przyjmuje się stanowisko przeciwne, ale trzeba mieć argumenty ku temu oraz odpowiednie dowody na potwierdzenie własnego zdania.
20. Powyższy regulamin dotyczy wszystkich zarejestrowanych i nie zarejestrowanych użytkowników tego forum, zarówno moderatorów, junior adminów, adminów, jak i zwyczajnych użytkowników.
21. Zabrania się używania linków oraz banerów stron konkurencyjnych bez zezwolenia administracji i modteamu' (dotyczy tematów, postów, podpisu, avataru itp)
Nie zastosowanie się do powyższego regulaminu skutkuje otrzymaniem BANA.
Regulamin nie został wprowadzony, aby uprzykrzyć życie forumowiczom, jego zadaniem jest wprowadzenie prostych zasad do forum. Wszyscy z rangą Moderator oraz wyżej odpowiadają za przestrzeganie regulaminu. Ostrzeżenia można odpracować, po zgłoszeniu się do moderatora. Na forum jest opcja dawania punkcików, są one przyznawane przez użytkowników wedle ich uznania. Jakiekolwiek próby nakłaniania do przyznania punktu są zabronione.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin